نقش رنگها در بهبود بخشيدن به زندگي

آموزش پیش از ازدواج‘ خانواده‘ مهارتهای زندگی‘ وغیره
آموزشی
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش پیش از ازدواج‘ خانواده‘ مهارتهای زندگیو آدرس mahmoodi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تا به حال شده است براي اين كه احساس آرامش بيشتري كنيد خودتان را بين ملحفه هاي سبز رنگ بپيچانيد تا به خواب رويد؟ آيا برايتان پيش آمده هنگام انجام يك مصاحبه شغلي لباسي به رنگ قرمز بپوشيد و آن را عامل موفقيت خود بدانيد؟ آيا رنگهايي كه در لباس و دكوراسيون خانه شما به كار رفته اند ميتوانند رفتار و سطح انرژي يا زندگي شما را بهبود بخشند؟ مي توانيد امتحان كنيد:
سبز ليمويي: پوشيدن لباسي به اين رنگ يا استفاده از آن در تزيين و دکوراسيون منزل ميتواند توانايي منطقي و پيگير بودن شما را بيفزايد. سبز ليمويي به شما اين امکان را ميدهد که بفهميد براي پيشرفت بيشتر خود به چه چيزي نياز داريد.
سبز: لباس يا دکوراسيون سبزرنگ کمک مي کند احساس نزديکي بيشتري با طبيعت داشته باشيد و نيز باعث مي شود به ديگران احساس راحتي و آرامش بيشتري ببخشيد. استفاده از اين رنگ همانند يک خاک حاصلخيز باعث ميشود دنيايي پربار براي شما به وجود آيد. طبيعت ذاتي اين رنگ که نوعي توازن و تعادل در خود دارد، شما را تشويق ميکند به نجواي درون خود گوش دهيد و بفهميد براي اين که شما و ديگران از احساس راحتي بيشتري برخوردار باشيد به چه چيزي نياز داريد.
سبز كله اردكي: اين رنگ توانايي شما را در قدرت انتقال فکر افزايش ميدهد. همچنين باعث مي شود سياست بيشتري در زندگي تان داشته باشيد. استفاده از اين رنگ که نوعي آبي آميخته با سبز است به شما اين باور را القا مي کند که ميتوانيد با دست خود آينده اي دلخواه بسازيد.
آبي: لباس و آرايش آبي رنگ، شما را بيشتر رويايي مي کند و الهامات شما را افزايش مي دهد. اين رنگ بسيار آرامش بخش بوده و باعث متمرکز شدن افکارتان مي شود. اثر آرامش بخش اين رنگ باعث ميشود برنامه ها و افکار مغشوش از ذهنتان خارج شوند و روياها و اهدافتان نظم و ترتيب بيشتري بگيرند.
نيلي: رنگ لباس يا تزيينات و آرايشي که به رنگ نيلي باشد ميتواند قدرت خطرپذيري شما را افزايش دهد. نيلي اعتماد به نفس بيشتري به شما مي دهد تا به نقشه هايي که در سر مي پرورانيد جامه عمل بپوشانيد. استفاده از رنگ نيلي که نوعي آبي آميخته با قرمز است، کمک ميکند آينده اي خوب و برنامه ريزي شده را براي خودتان ايجاد کنيد. اين رنگ به شما کمک ميکند دلواپسي هايتان را به کارهايي مثبت تبديل کنيد.
بنفش: رنگ بنفش بر خيالپردازي شما مي افزايد و کمک ميکند احساس قدرت و اختيار بيشتري کنيد. اين رنگ همچنين سبب تقويت کردن عمق احساسات شما ميشود و  شما را صاحب اراده اي مصمم تر ميکند و توانايي تان را در ارائه راهبردهاي جديد در زندگي افزايش ميدهد.
بنفش تيره: اين رنگ اشتياق و خوشبيني شما را افزايش ميدهد. استفاده از اين رنگ به شما الهام ميکند بايد کاري جديد را آغاز کنيد. اگر لباسي به اين رنگ بپوشيد يا در دکور منزلتان از اين رنگ بهره گيريد بد گماني شما را کاهش ميدهد و فرصتهاي جديدي را براي شما ميگشايد.
قرمز: لباس و آرايش قرمز رنگ شما را بيشتر اهل عمل ميکند و پرمايه و مبتکر مي سازد. استفاده از قرمز آتشين به شما علم و قدرت اين را مي دهد که حرف دلتان را براحتي بزنيد و آنچه را دوست داريد به دنيا بگوييد.
نارنجي پررنگ: استفاده از اين رنگ در لباس و دکور منزلتان کمک ميکند به شخصيت خود احترام بيشتري بگذاريد. نارنجي پر رنگ شما را تشويق ميکند تا خودتان را قبول داشته باشيد و آنها را که دوستشان داريد، تحسين کنيد.
نارنجي: رنگ نارنجي به شما احساس شهامت و بيباکي ميدهد. اين رنگ که گرمترين رنگ اتمسفر است نظم و ترتيبي را که نياز داريد تا انتظارات غير واقعي را از خود دور کنيد به شما ميبخشد.
طلايي: استفاده از رنگ طلايي در لباس و آرايش يا وسايل منزل باعث ميشود احساسات و سرزندگي شما بيدار شود. استفاده از رنگ طلايي به شما نيرويي ميبخشد تا آن چيزي را که باعث خرسندي و رضايت خاطرتان ميشود، پيدا کنيد.
زرد: رنگ زرد باعث ميشود ذهنتان بيشتر باز شود. استفاده از رنگ زرد که روشن ترين رنگ در طيف است ذهني سيال تر و بازتر را براي شما خلق ميکند. اين رنگ سبب ميشود نقطه نظرات ديگران را بهتر بفهميد و سياست بيشتري در زندگي خود اعمال کنيد.
سياه: استفاده از اين رنگ باعث مي شود توانايي بيشتري در تمرکز کردن داشته باشيد. استفاده از رنگ مشکي، يعني غيبت نور، ناشناخته ها را به شما نشان ميدهد. در تاريکي، افکار شما باطني و دروني شده و بهتر ميتوانيد بر روان و احساسات درست خود تمرکز کنيد.
قهوه اي: لباس قهوه اي رنگ يا اتاقي که به اين رنگ تزيين شده باشد، آگاهي و هوشياري شما را افزايش ميدهد. اين رنگ به شما کمک ميکند واقعيت هر موقعيتي را بهتر دريابيد و بدانيد چه چيزي براي شما بهترين خواهد بود.
سفيد: لباس يا دکوراسيون سفيد رنگ قدرت تحليل شما را افزايش ميدهد. استفاده از رنگ سفيد که اصل همه رنگهاست، به شما احساس آزادي و رهايي بيشتري ميبخشد.
اين رنگ هر موقعيت يا ارتباطي را که باعث ميشود بتوانيد از حل مشکلاتتان برآييد براي شما روشن ميکند.
 
 
 
 
رنگدلخواهشماچهرنگیاست؟
شخصیتشماچهرنگیاست؟

ادامه دارد


چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 خرداد 1390 ] [ 9:23 ] [ میر محسن محمودی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید >mohsen_mir@mihanmail.ir
امکانات وب